الأحد، ٢٣ أكتوبر ٢٠١١

رسالة مستقبلية

بنتي أسكندرية
انتي مش متخيلة انا بحبك اد ايه
:))))
ومش متخيلة انا مستني اقابلك ازاي
انتي حلم حياتي
الساحر
حتي لو هقابلك ف الجنة
كل يوم بشوفك بعيني الخيالية المريضة
بنتي
ف يوم الجنة كلها هتبقي تحت رجلك
وانا كل يوم هبوس رجلك
رجلك الصغيرة قوي 
هقعد اتعلم 
ازاي اعملك شعرك ضافير
مش هخليكي تحطي حلقان لغاية ما يبقي عندك ٧ سنين
عارفة يا الكسي 
احلي هتبقي معاكي
وانا كل يوم بألف ليكي قصة علشان تنامي
اول كلمة ف ودنك
بحبك يا اسكندرية
وربنا بيحبنا سوا
وعلشان كل الحب دا اوعي تكسري قلب حد
هتنامي في حضني 
هنتعلم كل شئ من اول وجديد يا حبيبتي
مش بوعدك بالجنة ع فكرة
ولا بمستوي معيشة اسطوري 
انا بوعدك 
بحبي ليكي
اسكندرية انتي هتكوني احسن شئ حصلي
بشعرك الناعم الاسود الطويل 
اللي هعيط وانا بعمله ليكي للاول مرة
بعنيكي اللي شبه لون الليل والنجوم بتتغزل فيه
وايدكي الناعمة 
الدافية صيف وشتا
الحسنات اللي في وشك وعلي اول كتفك
هكون حافظ عددهم
هلبسك كل يوم الجزمة
وهعلمك ربطة الفيونكه
هنقعد ع البحر نقراء سوا ونلون
اسكندرية يا حبيبتي
لو محصلش كل دا مني
للاي سبب من الاسباب
اعرفي بس بجد
اني بحبك قوي
لغاية ما اشوفك
ولغاية ما نتقابل
بحبك
٢٣/١٠/2011

هناك ٣ تعليقات:

عالمى ازرق يقول...

ربنا يرزقك الذرية الصالحة

Die يقول...

ثكرا ثكرا
وانتي كمان يارب
:))

غير معرف يقول...

انا اصلا بالفعل حبيتها من كلامك دة :)