الخميس، ٨ سبتمبر ٢٠١١

+18

+١٨
لكل الاخوة والاخوات 
الحساسين والحساسات
don't fucking read this post
فيها اهانات وسب وقذف 
.......................................
شئ عظيم انك تكون اقرب شئ للابن الوس**
بيبقي شعور فشيخ بشدة
بمعني ايه فكر ف الاتي
دلوقتي انت محطوط ف موقف واحد صحابك وقريب منك 
وجه يطلب رايك في شئ 
لو انت قولتله يمين فانت ابن وس**
ولو انت قولتله شمال فانت ابن وس**
ولو انت سكت فانت ابن وس**
ولو سبته ومشيت فانت ابن وس**
ساعاتها ايه الحل؟؟
انت بينك وبين نفسك هتحس بايه؟؟؟
لما كل الاختيارات عبارة فخ
لما يبقي اقرب الناس ليك
بتشخ في افكارك وف ودانك انك ابن ستين وس**
وبيتعاملوا معاك بطريقة البسطرة
يعني يوم انت من احسن شخصيات في حياتي 
وتاني يوم الصبح 
تلاقي جمل من نوعية 
اكبر غلطة عملتها في حياتي اني عرفتك
ويارب يبقي يسامحني
و في يوم انت لولاك كان زماني ف الزباله 
تاني يوم او ف نفس اليوم بالليل 
تلاقي بيتقالك انت شخصية زباله وعمرك ما بتحسسيني غير بالزباله
يخي احااااااااا
سبيك من قائمة الحاجات بت الوس**
اللي بقت موجوده فيك قهر مش بمزاجك
* اناني
*وغد
*كافر
*ملعون
*كئيب وتعيش وتتعايش علي الكائبة
*غير مقبل علي الحياة
*كداب
*بتعرف تاكل اللي قدامك (بمعني اخر بتعرف تحور )
*محطم قلوب العذاري
وكل دا side effect لتواجدي في حياة الناس اصلا
وانا عارف دا من الاول 
انك مهما قولت ومهما عملت 
هتيجي ف فترة انك هيتبصلك انك واو وبعدين
اسفخوس 
مع انك نفس الشخص
بس النظرة بتختلف
والشعور بيختلف
العيب مش فيهم ولا العيب ف الزمان الخرياه دا
لا العيب فيا انا 
انا اللي حيوان بالفعل 
ليه كنت بتسحب من لسان اهلي واتكلم واهتم
ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدتهم بايه
يخي احا يعني اغلب ان مكنش كل اللي قرايبن مني
انا فشختهم ف افكارهم حرفيا
يا وجعتهم وجع جديد عليهم
يا وسعت ليهم مفهوم الالم
وتيجي تقولي شخصية حلوة وخرا وقرف
وانت ومش انت
لا احتين انا ولا كويس ولا وحش
لا انا اسواء واحد ف الكوكب ولا احسنهم
انا مصطفي
وبس
عمري ما وعدت بالجنة ولا بالنار
عمري ما كنت عاوز شئ 
اي شئ من اي حد
غير انه يبقي مبسوط
لكن الحمد لله 
بعمل العكس تماماااااااااااااااااااااا
بكسر القلوب 
والاحلام 
بمنتهي القسوة ومن عندهم بعدم مبالاة
سواء تسنيم 
اللي لو بقترائئ الكلام دا
خليك احسن
انت هتبقي احسن شئ ف الدينا
من غيري 
بس برده متكونيش غير نفسك
سواء رحاب اللي ياماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اذيتها ومازالت وبخليها تحس بكل شئ سخيف 
وابن ستين كلب
سواء هي ظالمة اوغبية وبتعمل اي شئ 
ما انا عليا دور
اني اعرف اعمل اي ابن وس**
لكن لا بروح وبفضل اروح
كل يوم بفقد جزء من روحي
كل يوم بخسر شئ جديد
ومن غير اي وعظ او اي كلام مالهوش لزمة
من نوعية انت مكنتش كدا
وانت طيب من جواك ودا شيطان راكبك
والكلام ابن العبيطة اللي مش بيجيب همه
انا كدا ودي كانت دايما افكاري
لا ليا ارتباط ولا صحاب ولا ليا اي شئ 
ليا ربنا
وحتي دا مبقتش استحقه 
انا مش عاوز طبطبه دا ان حد طبطب اصلا
مش عاوز لا متقولش كدا ع نفسك
وبكره احلي 
والنور ف اخر النفق
وربنا عمره ما قفل باب
دا كلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالامممممممممممممييييييييييييييييي
وبالنسبة للاي حد بيقولي كدا
اقوله بوص لنفسك وحياة ميتن امك
والنبي
دايما اللي بيقولك انت كئيب وسخيف 
وهتنحر قريب
بيبقي هو بيولع من جواه بس لازم يلبس دور الحكمة
والوعظ
ويعملهم علينا
سواء تسنيم او رحاب او جابر او شعبان او مصطفي حسن
او فاطمة او عزة او ياسمين او اي ححححححححححححححححددددددد انا عارفته في حياتي
انا مدين ليكم   بحااجات كتيررررررررر قوي
وعمري ما هسامح نفسي علي دوري ابن ستين كلب اللي لعبته
من تجريح او سخافات او مضايقات
او شئ جرح
بس قسما بالله
انا عمري ما كرهت ولا عمري هكره فيكم حد
ولا عمري لعبت بحد ولا كان في دماغي اي فكرة شريرة ليكم
اللي لازم تعرفوه
ان قريتوا الكلام دا
انا مستحقش ولا اي شئ منكم
ودا مش اكتئاب ولا اي ابن وس**
دي حقيقة
دعواتكم وضحاكتم الالامك احلامكم طموحكم
كل الحاجات دي
انا مستحقش منها اي شئ
ولا اي ادني شئ
فيه ناس كتير تستحقها
انتو اول ناس محتاجينها
انتو مش محتاجيني في شئ
اي شئ
مين اللي بيقرر دا؟
ولا حد
بس للاول مرة بجدددددددددد حاسس اني هبقي مستمع بالموت لوحدي
ودا مش اكتئاب علي العكس انا عاوز اعيش واكمل احلامي
انا باقول لما يجي الوقت
انا مش عاوز شئ 
اي شئ منكم
ولا من اي حد
انا محتاجني وبس 

ليست هناك تعليقات: