السبت، ١٣ أغسطس ٢٠١١

دون اي عنوان

أنا مش جي النهارده .. أقولك انا اسف
وسامحيني وانا بجد مش عارف عملت كدا ازاي 
وكل الكلام اللي بيتقال في المناسبات اللي شبه دي .. مش علشان انا مش غلطان
لا انا كل دا واكتر .. بس عارفه حتي الشئ الوحيد 
اللي انا عارفه وعلي الاقل متاكد منه دلوقتي 
ومش عارف هقوله ازاي 

انا (صمت) (صمت ) (صمت ) بحبك

oh shit 

مكنتش متخيل ان الكلمة دي صعبة قوي للدرجة دي 

بحبك قد غبائئ اني مقدرتش وجودك
بحبك قد اني مقدرتش أشوف انك حلم حياتي 
وبس صحيت في نصه 
بحبك قد كل لحظة جانبية ضاعت في تفاصيل جانبية سخيفة 

وقبل اسطوانة  , " انت جيت متأخر " , "  ولسه فاكر دلوقتي " , " وكنت فين طول الوقت اللي فات " , " وانت مش متخيل ايه اللي حصلي " , " وانت عاوز ايه دلوقتي " 
" وايه اللي خالك تقول دا دلوقتي مش شايف ان دا انانية ؟؟ " 

وكل الكلام اللي من النوعية دي 
انا مش عاوز اي شئ ..

بس انا اضعف من اني أموت لوحدي
بس انا اضعف من اني مسمعش صوتك من طبقة صوتك الحالمة
بس انا اضعف من اني لما اصلي الفجر ع البحر متكونيش ورايا
       صدقيني انا اضعف بكتير مما تتخيلي 
              أضعف بكتير 
                                بغبائئ في حبك.


ليست هناك تعليقات: