الاثنين، ٦ أغسطس ٢٠١٢

وصية لمن يهمه الامر

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مبحش شغل الافلام العربي وبتاع
انا بكتب الكلام دا علشان الموضوع كل يوم بيقرب
مرة خرطوش علي مرة جلطة تانيه علي مرة حاجات لسه هتبان بكره وبعده ف التحاليل
: )
ف يعني ان من الناس اللي مش بتحب تلاعب الزمن لاني عارف انه هو الكسبان
ف دا لا شغل دراما ولا اوفره ولا اكتئاب ولا اي شئ
دا انا


6-8-2012


1-الناس اللي فعلا بتحبني ارجوهم يعني ميسبوش ابويا و امي لوحدهم , هما اكتر ناس بيحبوني وهما اكتر ناس انا بحبهم ف الناس اللي بيحبوني خليكوا معاهم يعني تبادلوا الحب دا


2-هدومي ومتعلقاتي الشخصية كلها يتم التبرع بيها في الخير 


3-لما تسمعوا التراك دا دايما افتكروني 


4-انا عمري ما كرهت حد , اينعم مستوعبتش حاجات كتير بس عمري ما كرهت حد الا بني ادمة واحدة بس كرهتها فترة لكنها دلوقتي بقت ام لطفلة ربنا يخليها ليها هي وزوجها


5-انا ف الغالب جرحت ناس كتير سواء عن عمد او عن غير عمد , سواء خدت بالي او مخدتش بالي لمصلحتهم من وجهة نظري او لا 
احب اقولهم كلهم انا اسف


6-يبقوا كلموا ربنا عليا : ) وقولوا ليه اني بحبه 


7-مش عاوز اي شكل من اشكال الحداد ولا 3 ايام ولا ولا يوم عاوز الناس تفكر ف نفسها وتسئل وتقول
هي دي فعلا حياتي اللي انا عاوزاها؟
ويرمي ورا ظهره اي تقل 
ويشوف حلمه ايه


8-انا تقريبا حققت احلام كتير  ليا , يمكن فاضلي حاجات بسيطة نتيجة لكسلي بس الحمد لله


9-انا عمري ما عرفت اقفل بابي ف وش حد حتي لو ظهر العكس بس لما يحصل المراد واقابل رب العباد اعتقد برده اني مش هقفل بابي 
: )


10-حبوا ربنا بلاش  تخافوا منه


الاسكندرية في 6-8-2012
02.20



ليست هناك تعليقات: